torsdag, juli 10, 2008

Tandläkarbesök och småsurf

Idag hade jag ett besök hos tandläkaren inbokat i kalender. Straxt innan lunch var det planerat och därför passade C på att ta halva dagen ledigt för att passa Oscar under mitt besök. När jag kommer hem en och en halv timma senare (de hade tydligen "bytt datasystem" och allt var rätt förvirrat och försenat) med en mun som känns som om någon stoppat in en morgonstjärna och vridit runt den några varv så säger C "du kanske vill åka till Klagan och surfa lite nu"? Hur omtänksamt är inte det :-) ? Nu var det visserligen lite klent med vind, men med 8.0 kvm och god pumpteknik lyckades jag iaf förbättra mitt usla PB i 10 sec average med drygt 0.3 knop. Nu väntar jag bara på riktig vind så att man kan börja segla i +25 knöpper igen (den här gången med egen GPS)...

Ergo: Min fru, hon e go hon!

Inga kommentarer: