fredag, mars 26, 2010

Fredagsmys

Det började med cykeltur i ottan. Utanför Åkarp började solen titta fram genom molnen från sydost
Sunrise

Sen försökte jag jobba så gott det gick fastän det var 15-16 grader varmt och strålande sol ute. Lunch intogs på "terassen" - medtagna vårrullar och ris från thaivagnen. Till slut fick jag äntligen cykla hem, hämta på dagis, handla mat och fixa till lite fredagsmys



Sen sjöng Oscar en sång innan det var dags för honom att bada, titta på fåret Shaun och sen välling + sängen



Å när C och Oscar väl somnat blev det rödvin + Lilla Glassfabrikens Panna Cotta med hallonrippel till mig framför fredagsmoset: LHC-FHC kvartsfinal 5 av 7. Får se hur det går...

2 kommentarer:

Stina sa...

Bästa hajsången jag har hört på länge!


kramar till alla från faster

Cattis sa...

Observera att Brorsan Haj i O:s version har förvandlats till Bosse Haj vilket jag tycker är riktigt passande:)